Kdo jsme a co děláme?

01.11.2020

 Náš e-shop se jmenuje BUĎ NORMÁLNÍ BIKER, prodáváme na něm kola, součástky a příslušenství.

          Já jsem Sabina a mám na starost design stránek, propagaci a merch. V profesním životě jsem obchodnice a ze všeho nejvíc mě baví vařit, péct a podporovat svého partnera v tom, co on dělá nejraději - v bikování.

        On se jmenuje Pepa, má na starost sortiment a poradenství. Kola jsou jeho neskutečná vášeň, věnuje se nejvíce ze všeho disciplíně zvané fourcross (článek vyjde později). O svá kola se stará s tou největší možnou péčí - a to fakt "nekecám", máme je doma v obýváku aby se jim nic nestalo, tedy mojí ozdobou hned vedle gauče je jeden fourcrossový a jeden endurový fešák.

       Jedním z jeho nejvetších úspěchů je celkové vítězství  European 4cross Series z roku 2019 v kategorii Masters. I letos, přes situaci která vládne světem, sesbíral pár hezkých cen a umístil se v horních příčkách.

Pepa (vlevo), snímek pořízen v Kraslicích
Pepa (vlevo), snímek pořízen v Kraslicích